Äntligen!!

Äntligen är dom hemma, Malin, Pierre och älskade underbara lilla Jack!! 💙
Dom kom hem i morse, ungefär samtidigt som jag gick upp vid 5.15.
Det ska bli såååå underbart att krama om dem alla tre :)

Även denna vecka har rusat iväg...
Jag blev bjuden till en träff med "mina" gamla kunder i tisdags. Kände mig egentligen lite för trött, men fasen så roligt det var att träffa gänget igen!!

Grillmys ute i Folingetorp

Nettans och min Birkaresa är äntligen bokad! Det blev en sen 50-årspresent, men vi har inte fått till något datum förrän nu... Lördag den 20 sept är det dax å det ska bli asroligt!!

Härliga fredag!! Ikväll blir det nog lugnt... 
Men jag känner eg för att göra något roligt!! Tyvärr har Arboga inte så mkt lattjo att bjuda på....

Nu ska jag passa på att vila ögat en stund. Tåget lämnade precis Köping, så det hinner bli några minuter iaf.

Ha världens bästa fredag!! PoK



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0