Busväder på gång

Det känns som om det är busväder på gång... Det blåser som sjutton...

Jag var över och hälsade på farsan en sväng igår. Förhoppningsvis ska det väl inte bli något mer skit, så han får vara hemma isf på lasarettet. 
Han hade fått två påsar blod innan han fick åka hem igår. Han hade fått lite färg på kinderna, så det var gött.

Därefter fortsatte jag min cykeltur hem till Ewa-Lena och Christer. Hade med mig den fina flaskan jag fick av Åsa och Thomas förra helgen. Å jäsiken vilka goda drinkar det blev!

Inga små glas... Haha, man blev ju yrslig efter ett, hihi

Idag har jag pysslat lite hemma. Jag hjälpte Mysan att tillverka ett insynsskydd till hennes balkong. Under tiden hon målade så började jag röja lite i garaget...

Gräsmattan är klippt, så nu kan det gärna få komma in massa regn.
Nettan kikade över en sväng på eftermiddagen och strax efter hon kommit så fick jag besök från Nordnorge. Det var riktigt roligt att träffa moster och morbror. Jag skulle vilja åka och hälsa på dem och mina kusiner vid tillfälle... 

Nu är det dax att runda av! Det är ny jobbarvecka i morgon och det ska bli sååå roligt :))

Take care <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0