Försenade tåg

Urk så himla trist att stå å vänta på tåget... Min avgångstid 16.22 från Västerås blev 17.01... 
Men men, bara att gilla läget...

Åh va jag saknar våran lilla skatt, Jack 💙 
Hoppas så att de har det alldeles underbart :) 
Jag ska se om jag kan få hjälp av Mysan att färga håret ikväll, håll tummarna!!
Undrar just om man törs vila ögat... Har ingen lust att hamnavgifter Örebro eller så, hahaa
Bye bye för nu :)

Anonym
2014-08-12 @ 12:40:19

Vi har det superbra här! Försöker uppdatera så mkt jag kan men wifin här är såååå långsam..

Vi solar, badar och äter gott hela dagarna. Och bruna har vi blivit, allihop! :) Just nu visar temperaturen 38 grader, så vi har inte ens varit ute än.. En liten paus från solen och värmen behövdes.

Ikväll ska vi äta på hotellets restaurang, dom har turkisk afton med allt vad det innebär. Ska bli spännande att se :)

Vi älskar er och saknar er där hemma!

Svar: Åååh så härligt att höra något från er!!
Tänker mkt på er å saknar er massor!!!
Massa varma kramar 💕
Carina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0