God morgon!!

Det har regnat som fasen, å det är väl härligt på sitt vis...  Hoppas att det torkar upp så att jag kan klippa gräsmattan idag!
Hösten börjar ju koppla greppet!! Det är en del som känns lite extra spännande nu, både på jobbet och privat.
Jag brukar gå ut en sväng på lunchen och jag har faktiskt börjat gilla Västerås. Förr har det alltid varit Örebro, men Västerås växer! 

Lunchbild

Funderar på om jag ska försöka kapa till dörrarna till övervåningen som jag fick av Marie och Nicklas. Det är så himla synd att de tidigare ägarna inte behöll dem...  Ibland vill man ju kunna stänga om sig!!

Sen ska jag se om jag kan bygga något att lägga lite ved i här uppe vid huset. Det vore rätt rart att ha någon kubik i närheten så man slipper knalla ner till vedboden mörka å kalla dagar.

Det finns alltid något att göra, speciellt om man har ett gammalt hus. Mer jobb iof, men man får ju utrymme att vara kreativ och påhittig på ett annat sätt än om man har ett nytt! 

Nu fångar vi dagen!! Ha det bäst!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0