Härliga dagar å härlig helg!

Vi var på studiebesök på Malma gård i fredags. Det var så himla kul och inspirerande att kolla in alla fina växter och olika trädgårdsteman.

Den här gillade jag! Måste forska i vad det är för växt! Någon som vet? 

I det lilla mysiga huset fanns en eldstad med bänkar runt om. 








Helgen har bjudit på vackert väder. Nettan och jag käkade hemma hos mig igår, sen åkte vi ner på stan. Vi skulle egentligen gå till Ågården, men det var tyvärr abonnerat. Så det blev puben istället å det var rätt ok. 

Idag har jag haft lillskrutten här hemma. Det är ju bara för härligt, han kan verkligen hålla låda, älskade lilla Jack 💕

Jag börjar bli lite småseg nu... Det blev sent i säng å sen vaknade jag lite för tidigt. Men vad gör det, när morgonen är mysig!
Dax att ladda för en ny arbetsvecka!
Over and out ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0