Jobbet

Jag trivs så himla bra på jobbet! Har en kanonkollega närmast mig och massor med underbara och hjälpsamma kollegor runt mig!! Lyckliga jag :))
Helt suverän stämning!! 

Å så var det fredag igen, snart två veckor gjorda och pusselbitarna faller på plats. 
Det är medeltidsdagar i Arboga, extra kul för de som är lediga e klart! Men i morgon, lördag, blir det en sväng ner på stan med bästa vännerna. 
Mat hos mig först, sen Ågården, ett givet ställe som iof alltid är fullsatt... Men så himla trevligt på alla sätt och vis!

Det är gött med tåg, man kan göra så mycket som man inte kan göra när man kör bil. Å sen känner jag mig himla nyttig som cyklar varje dag. Med lite tur tappar jag något kilo eller två på köpet, hihi.
Är snart i Västerås och det är dax att fånga dagen!! Ha det bäst där ute!! PoK 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0