Kyligt...

Det är rätt kyligt om mornarna... Höstjackan är framtagen!
Jag har sovit så himla dåligt inatt... Har varit vaken flera gånger... :( Varför vet jag inte, men skit är det iaf....

Har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen. Jag rensade bort massor med ogräs i helgen som var och det finns massor kvar....
Den ena sidan ser iaf ok ut :p

Trots brist på både vatten och kärlek så blommar det hemma!

Änglatrumpet

Murgrönorna är så vackra!


Jag vakade äppelkaka igår, har så himla mycket äpplen..... Om lust och tid finns till helgen, så ska jag göra äppelmos.
Smarrig äppelkaka 

Nu är det bara ca en kvart kvar innan jag är framme i Västerås. En ny och spännande dag står på schemat!
Ha en najs dag!! *kramelikram*
B-M
2014-08-26 @ 09:18:41
URL: http://finca.blogg.se

Åh, den där äppelkakan är ju såå god! Ha en bra dag! Kram

Svar: Ja, hihi, den slinker ner!! 😀
Carina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0