Ljuvliga lördagsmorgon!

Mina växter har inte fått den kärlek de är vana med denna vecka... Jag har varit så trött så jag har somnat framför soffan, hahaa
Idag ska jag plocka bort alldeles för många vissna blommor och sen klippa gräsmattan. Om ork finnes, så får det bli en sväng med dammsugaren oxå...  Värmen håller ju i sig, så vi får se...  :p
 


Pelargonerna på framsidan är jättestora. 
 


 
Framsidan, million bells och blomma för dagen.
Jag planterade clematis vid spaljeerna i våras, men de är skruttiga.... hoppas de rotar sig till nästa år!
 
 
 Blomma för dagen
 
 Entré, lite visset som ska bort...
 
 Dax att skörda tomater! 😀
 
 
 Änglatrumpeterna blommar på både fram och baksidan 
 
 
 De halvdöda pelargonerna jag köpte har återhämtat sig jättefint och blommar  som fasen

Å den här flaskan fick jag förra helgen! Den ska jag lyxa med tillsammans med en go vän tänkte jag :)

Ev får farsan komma hem idag efter nästan tre veckor på lasarettet...
Larm och hjälpmedel är installerat, skönt för honom att få vistas hemma ist.  

Magen knorrar, mer kaffe och en macka så är jag snart igång!
Ha en najs dag!!
 
B-M
2014-08-03 @ 12:42:58
URL: http://finca.blogg.se

Va fint det blommar hos dig vännen! Så ser det inte alls ut hos mig i år ;) Får ta igen det nästa år i stället. Förstår att du är helt slut, det tar på krafterna att börja på ett nytt jobb... Inte bara att jobba utan allt det andra med nya rutiner, nytt folk osv. Vi inleder vår sista semestervecka efter helgen, sen är det vår tur att börja jobba igen. Känns rätt okej faktiskt :) Kram kram

Svar: Hoppas ni får en bra sista vecka!!
Vi får ta en lunchdejt sen 😀💕
Carina

nettan
2014-08-19 @ 18:09:16

Superfina blommor. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0