Morning!

Vaknade en halvtimme före larmet, så nu har jag varit vaken en timme redan...
Det börjar bli kyligare på morgnarna, lite gött tycker jag! Luften är behaglig och solen är på väg upp, mysigt!

Änglatrumpet

Eftersom jag har slarvat med vattningen, så är inte alla mina blommor lika glada som änglatrumpeterna. En och en annan blomma ser för taskig ut, hihi. 
Jaja, man får vara glad för det man har!

Veden är beställd och kommer i slutet av augusti. I år ska jag nog göra en hög närmare ingången till huset. Den ska jag använda mig av de dagar vädret suger :)

Det har redan börjat falla massor med äpplen. Det tar ju en stund att plocka upp allt innan man ens kan börja klippa gräsmattan... 
I början när vi flyttade hit så hade vi ett rådjurspar som kom och mumsade i trädgården. Men efter att altan kom till så ser jag inte till dem. Vid ett tillfälle var de nästan uppe på altan, så det känns lite skönt att de gett upp. Men det var ändå lite kul att se dem så nära.

Dax att runda av nu.... Ha en härlig måndag!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0