God morgon!!

Nu var tåget i tid iaf.... Igår fick jag vänta 27 min, ingen höjdare att inleda dagen med sent tåg...
Allt känns kanon, men shit va trött jag var igår kväll... Började inte bli människa förrän runt 21, sen svårt att somna i denna galna värme...

Mina änglatrumpeter har börjat blomma :))


Sååå vackra!! 

Zingo "brann" i lördags...
Jäkla tur att Nettan fick se att svansen brann så hon kunde släcka!!
Min tokiga älskade lilla prins var uppe och gick på altanräcket... å där hade jag ställt ut ljuskoppar....
Tusen tack Nettan, kvällens hjälte för oss!!!! <3

Nu stannade tåget i Köping, det är snart dax att inleda min 3e arbetsdag 😀 :))

Ha en härlig dag!! PoK
nettan
2014-08-19 @ 18:11:25

Bara glad att jag var där och såg vad som hände. Puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0