Renu 28

Jag är rätt pys om kvällarna, det måste ju erkännas! Nya rutiner med tidiga morgnar, massor med nya intryck och arbetsuppgifter och som krydda på det, varmt och kvavt... Men allt är roligt!
Det stod varsin välkomstblomma på Teos och mitt skrivbord när vi kom i måndags :)) 
Himla söt blomma

Igår fick jag äntligen hem ansiktskrämen!! Det här ska bli galet spännande!! Jag kände direkt hur huden drog ihop sig!! 
Syrran har använt produkten i bara en vecka och ser redan resultat! 
Bort med och minska rynkorna!! *wiihoo*
Renu 28

Helt ny i Sverige. Den är inte testad på djur och innehåller inga konserveringsmedel. Renu 28 ger en mild, men kraftfull hudvårdsbehandling, som utformats för att fräscha upp huden och stötta den naturliga förnyelseprocessen. 
Tuben med gel innehåller 80 ml och kostar 500kr. 
Hojta till om du är intresserad! 

Det verkar bli ytterligare en sån där fin dag, men det kändes lite kyligare i morse, mer luft, sas.

Ha en härlig dag!!
Annelie
2014-08-01 @ 21:55:02

Härligt med nya jobbet och underbart med en fräschare hud. Fasiken så glad jag är ❤️

Svar: Ahh det känns jättespännande!!
Carina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0