Sommarpoker

Sommarpokern hemma hos mig, som avslutade helgen, blev jättelyckad! 
Liiite för varmt, men hellre det än regn.
 




 


 




Jag kom 2a i kvällens turre, är helt klart nöjd!
 


Morgonen inleddes med en cykeltur till station och sen tåg till Västerås. Nu har jag löst månadskort, så nu äre bara att köra på =)
 

Det har varit en intensiv, men superbra dag! Alla verkar kanonhärliga och verkligen hjälpsamma.
Magkänslan säger att det här kommer att bli jättebra!

Farsan har fått komma hem från lasarettet idag efter att ha varit inlagd i 2 veckor.
Inte nog med att han får kämpa med sin cancer, han har någon jädra infektion i kroppen som inte riktigt vill ge sig... Men gött för honom att få komma hem nu iaf :)

Soffhäng vare här! Nu orkar jag inte göra så mkt mer idag, :P
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

*Lovely*

RSS 2.0